Varm dag och svar på inlägg

Kom alldeles nyss in igen, attans så varmt och skönt det är ute !
Har suttit i solen i någon timme och bara göttat mig . hihi
Jag, Timmy, Per och Mimmi har varit i stan och hämtat utemöbler.
Så det står här utanför nu, jätte bra blev det . Och det skall invigas ordentligt på Valborg .
Vad skall ni göra då ?! NU PÅ FREDAG !!!! =)
Hör av er om ni har några bra förslag, eller inte har något att göra !
Så fixar Antonia det . hihi
Nu så skall jag fixa till Per och Timmy's hår inför valborg .
Klippa och färga . =)




Angående ett tidigare inlägg som jag har gjort, '' Fylla '' .
Jag är glad att jag fick kommentarer och jag förstår era reaktioner .
Men jag tror att några utav er misstolkade det hela lite .
Självklart så har jag haft mig en ''karatefylla'',
Druckit mig väldigt berusad, skarattat sjungit och levt loppan .
Jätte roligt har jag haft, men det känns lite som om den tiden är lite förbi .
Det är väldigt svårt att hitta de där festerna som har det där lilla extra varje gång man kommer dit .
För erkänn, det kan vara riktigt kul på fester, men det är ju samma gamla skit nästan varje gång .


P&K


Kommentarer
Postat av: ;D

Det blir tjatigt med samma folk :) Festa med alla du kan & lev ut varje sekund till 120% och gör saker på impuls. Skäms inte för någonting, släpp alla fördomar och värderingar and let the music flow through you, lixom :)

2010-04-28 @ 19:04:01

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0