Mycket att tänka på


Idag var jag uppe långt innan tuppen,
hade bakat scones, dukat fram med kaffe, marmelad, ost, levande doftljus,
Solex hade blivit rastad och fått mat, lika så Akilles när klockan blev sju .
När Timmy hade åkt till jobbet vid halv åtta gick jag och solex på en morgonprommenix bort till Ewelyn .
Där har vi varit i några timmar och nu är vi hemma igen .

'' Undrar om jag skall göra hemmagjorda köttbullar,
eller om jag skall göra köttfärssås ?! ''

'' Vart skall jag gräva land i trädgåden och vad skall jag ha i det ? ''


Jag skulle vilja åka upp till stan, handla saker till våran tråkiga hall .
I hallen kommer det spenderas mer tid senare än innan, innan bäse kommer .
All av och på klädnad osv . Måste ha bra förvarningsplatser och sittplatser .
Mycket att tänka på . . .

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Fundera på bra förvarings- skåp !

2010-08-13 @ 17:00:23
Postat av: liina

nu har de kommit in nya smyckes nyheter

välkommen att kika in



alltid frakt fritt<3



//lina

2010-08-14 @ 15:00:21
URL: http://foralltiddu.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0