Trött !



Gårdagen med alla gäster var jätte trevlig !
Fick pengar, smycken, presentkort, kläder, blommor m.m .
Så idag efter skolan gick jag en sväng på stan och brände ganska mycket utav det jag fick igår på tex en jacka, ett par skor, en väska, en plånbok, 3 byxor, linnen m.m .
Ligger utslagen på soffan och orkar inte röra mig en sekund för att ta kort på allt .
Så vi får se om det kanske kommer ett extra inlägg om allt det inhandlade .
Det var länge sedan som jag gick runt i affärer och köpte grejer till mig själv kände jag .
Det har varit mycket bäse på sista tiden .
Fick slita mig ifrån herr-avdelningen med några gånger för att inte köpa något till Timmy .
Men han fick ett paket med strumpor iallafall . hihi . kunde inte låtabli =)

Imorgon blir det att åka ut till pinnarp för att äta middag och fira att Jessica har fyllt år .
Festan tror jag att jag skippar, beror på hur humöret är och hur trött jag är .
Det 'r folkrace på dagen med, Timmy skall köra så hela denna dag går åt att fixa med bilen för hans del .

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Hoppas att din dag var trevlig. Det verkar ju så vara. GRATTIS !!!!!!

2010-08-20 @ 15:21:08

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0