Återbesök


Denna natt har faktiskt varit helt okej , Bastian har bara vaknat en gång vid tre tiden .
Då bytte vi blöja, pussades lite och sedan somnade vi igen .
Jag vaknade en gång utan att varken han eller Timmy gjorde det, och det var utav att jag hade en sådan frossa så jag låg och skakade tänder, fullt med kläder på mig, fleecemorgonrock och duntäcke .
Gick ner och tog en ipern och somnade om .
Vid sex vaknade Bastian utav att han ville ha mat och sen somnade vi alla om igen .
Så var vi nära på att försova oss i morse, vi skulle vara på BB i Linköping vid kl 11, det hann vi men det var knappt . hehe .
Bastian mår bra, väldigt bra ! Han har inte gått ner mycket i vikt, blodprover är nu tagna och allt annat var på sin plats . =) Våran lille Prins ♥


Kommentarer
Postat av: emelie

så himla underbart.. :) jag ler så tårarna kommer.. ! Han är så himla fin den lille pöjken ! :)

2010-12-04 @ 17:11:52
Postat av: Joi

Han är så vacker så jag döööööööööör!!!!!!!

Sötaste lillskrutten <3

LOVE YAH!

2010-12-04 @ 18:26:58
Postat av: Sofia

Gud så himla bedårande han är! Du måste vara en så stolt mamma! Jag längtar tills jag blir mamma med! <3

2010-12-04 @ 21:31:10
URL: http://liimitededition.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0