BVC och besök


Sådär, nu har jag både varit nere på BVC med plutten och haft besök utav Farmor och Lars . Bastian väger nu 3945g . Han ökar så fint så . Och huvudet är en cm större i omkrets . Så ja, han växer den lilla saken . hihi . Nåsta onsdag skall vi både väga och mäta hans längd, det kommer bli spännande !
Men efter det så skall jag nog säga att vi bara skall komma varanan onsdag eftersom att han ändå ökar så bra i vikt och allt annat verkar vara normalt .
Farmor och Lars var här precis som sagt tidigare, dom myste massor med Bastian, fikade med mig, tittade i hans Basses rum och pratade minnen . Helt underbart ! Attans vad jag älskar dom ! Vad skulle man göra om dom inte fanns ?! Det är frågan det . . hehe .

Timmy är iväg och jobbar, han blev utringd vid 3 i natt för att ploga snö . Och än så har han inte kommit hem . Skall ringa och fråga om han vet när han får komma hem . Annars så blir det nog inte så mycket mer gjort idag, borde igentligen damsuga, Men Bastian verkar inte vilja hamna i någon djupsömn och vakar lite titt och tett så vi får se hur det blir med den saken . hehe . Sen så är jag lite slö med . hahahah

Imorgon skall det bli julmys på kvällen hemma hos Lojsan, myyysiigt ! =)
Hoppas att Bastian har en bra kväll, inte så skrikig och ont i magen så att vi kommer dit och kan vara där en sund . Känns ju liksom bättre att vara hemma när han är sådan, trots att det bara varar i ¨några enstaka timmar .

P&K

Kommentarer
Postat av: Hanna Skattberg

Tjenare, hur mårs de?:)

2010-12-22 @ 14:29:48
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0