familje/släckt mys


Det blev en sväng bort till Daniel för att fira honom .
Där var nästan hela släckten samlad och det var mycket trevligt !
Bastian sov bara i någon minut när vi kom dit, sen så var han klarvaken och pigg hela tiden . Så han fick mysa med farbror Daniel och mormor Susanne och titta på alla de andra och åskådade honom =) .
Blir helt varm i kroppen utav det, våran perfekta skapelse !
På vägen hem så stannade vi vid hemköp och jag sprang in och handlade lite snabbt .
Bla blöjor, massvis med blöjor och mat till lillkillen .
Nästa vecka är det ju julveckan och känner inte riktigt för att stöka omkring med de andra som är i sista minuten med att julhandla mat m.m . . . Bättre att vara ute i god tid då med den lilla ! =)

Nu Ligger Timmy och Bastian i soffan och har sin far och son mys ♥
Det gör mig också helt varm i kroppen utav att se .
Nej nu skall jag nog tränga mig ner i soffan med dom .

P&K

Kommentarer
Postat av: Jessica

*Farmor Susanne hihi

2010-12-18 @ 01:41:57

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0