Förberedelser Nyår


Ja jag fixat lite inför nyår, kläder och smycken . Ååhh vad rooligt ! hihi
Här får ni lite smakprov:











Lojsan skall sminka mig i morgon, men massa färg och vågat ! hihi .
Det gör jag ju inte så ifta själv om man säger så . Hon skall lära mig lite trix =) .
Sen så j*vlar ! hihi . Och självklart så är det bara Oriflamesmink =)
Kommer bilder på det efter att det nya året har startat !
Men vad tycker ni om min outfit då ?!

Här är bilder från förra årets nyår =)





P&K


Kommentarer
Postat av: The king!

Tack detsammma lovely :) Ha en umderbar kväll ovh pussa bäsen :) <3

2010-12-30 @ 17:40:24
URL: http://whateveryouprefer.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hoppas att ni får ett bra slut på 2010 och en bra början och fortsättning på 2011!



Hoppas alla tre mår bra och all nyår blir smärtfritt för de små öronen på Bastian.



Kram på er ! <3

2010-12-30 @ 18:10:37
URL: http://liimitededition.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ser verkligen fram att se dig i nya autfitten :)

Pussa mitt lilla gull från mig,ser han inte för en next year :(

Kommer ner på Onsdag om det är ok ......Puss

2010-12-30 @ 20:22:48

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0