hallå ? Moobiileeen ?


Sådär, nu har både Bastian och Timmy badat . =)
Men lillskrutt tyckte inte att det ar lika roligt som pappa . haha .  Så det blev ett snabbt bad så att han blev ren och fin . Sen på med blöja och ren body, strumpor och in i filten och ner i babysittern .
Lite mat hann jag få ner i magen på honom med .
Han är så duktig på att äta, stolt mamma: det är jag det ! ♥
Har en känsla utav att det blir väldigt mycket Bastian och Timmy i bloggen,
men det är ju bara det mitt liv handlar om, Min familj .
Eller ja, nästan iallafall . hehe . Vännerna med såklart !
Får besök lite då och då men det är även några kvar att träffa .

Nu sitter vi i soffan, dricker kaffe, äter pepperkakor och tittar på lyxfällan .
Jag har även precis tappat bort min mobil . Jag har inte lämnar huset förutom i morse när jag ställde mig på trappen för att hålla koll på Solex när han tog morgonkissen .
Men jag har använt mobilen efter det, och vad jag minns så hade jag den senate här i soffan .
Men den är heeeeeelt borta ! Fattar inte ! haha .
Timmy har ringt efterd en, men den hörs inte, det vibrerar inte ens !
Men han måste ju vara här i huset, inte långt ifrån . Så ja, den kanske kommer fram utav sig själv .
Vem vet ?!



P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0