Jobbig natt


Vid elva tiden igår på dagen så var jag och Bastian borta hos Lojsan, drack massvis med kaffe och snackade skit . Han hade en bra dag igår men på kvällen så var det andra bullar . Han kom inte i ro för att sova och var mycket gnällig . Vid ett tiden i natt så fick jag honom att somna, men har sedan vaknat efter två och en halv timme ca . Och det har hållt på nu hela natten och morgonen . Nu ligger han och sover i sin babysitter men ny blöja och mätt i magen . Hoppas att han får sova i några timmar nu så att hans humör blir på topp igen .
Timmy är iväg och jobbar och jag skall försöka att fixa iordning lite här hemma för ikväll kommer Syster och Rille hit ! =) . Ååååhh vad jag lääängtar ! ♥

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0