Kväll - Egentid


Nu är det kväll igen, dagarna går så fort !
Jag har matat och nattat lillen och Timmy har precis åkt för att jobba .
Minst ett 12timmars pass, urch så tråkigt ! Men så är det, pengarna måste komma någonstans ifrån .
Och det är ju bra att han kommer igång med arbetet igen så att han inte växer fast i soffan . hehe . 
Nu har jag min egentid, jag kan ju inte bada såhär kort efter förlossningen, men ist för det så gör jag en fransk manikyr på naglarna, hårinpackning, driker te och myser med brasa, Idol och Bastian och snuttar i bakrunden i sömnen . ♥ Livet känns underbart !


Kommentarer
Postat av: Åsa Bakke,(Sofias mamma)

Vill bara säga att lille Bastian e ett riktigt charmtroll,njut av småbarnstiden så mkt du kan för du anar inte så fort tiden går,vill du ha sällskap nångång så kan jag komma o ta en fika o bära lite,får lite bebisabstinens,lär väl dröja ett tag innan Fia skaffar en ,kram

2010-12-15 @ 05:53:25

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0