Läängtar


Idag är det torsdag och då hoppas vi på att beställningarna ifrån Oriflame kommer !!!
Även de bilder som jag har skicket på framkallning !! ååhh vad jag vill ha grejjerna ! haha
Oriflame skall komma idag eller senast i morgon, men bilderna kan komma så sent som i nästa vecka !!!
Så som sagt, hoppas ju på att allt kommer idag !!

Jaha, natten då . Var uppe med Bastian vid 12, 3, 7 och sen vid 10 för att mata och byta blöja .
Så lite sömn har det allt blivit . =)

Nu strax skall Ewelyn och Sandra komma på besök, trevlans ! =)
annars händer det nog inte så mycket, Timmy skall åka och ploga snö lite senare idag och kommer då vara borta i måååånga timmar . =( . Tråkigt, men så är det .

P&K

Kommentarer
Postat av: Joi

Jag gillar när Timmy jobbar :)

Det betyder att vi pratar lääänge i telefon <3

2010-12-16 @ 12:54:08
Postat av: emelie

Träligt med karlar som jobbar jäääämt .. Iofs ska jag inte klaga, för johan har vart hemma de här 10.. men det trodde jag inte först.. :P

2010-12-16 @ 18:42:55

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0