Linköping


halv ligger i soffan med Timmy brevid mig och sneglar lite på 2 and half men på tv . Bastian sover och allt är allmänt lugnt och stilla . sköönt ! Känner mig inte så jätte trött, utan bara seg . Funderar på om man skall ta och hoppa in i duschen, värma kropen och sedan kura ner mig i soffan med Timmy igen och en stor kopp te . Ja så får det nog bli, men först så måste jag ju berätta lite om dagen . Trots att det inte finns så mycket att säga . hehe .
Timmy var ju iväg till Kim en sväng, och kom sedan hem för att äta med mig . Trots att ingen utav oss var hungriga . haha . Men men, vi försökte ju iallafall att få oss lite mat .
Sen efter det var vi ju helt säkra på att han skulle bli tvungen att åka och jobba, men håll i hatten nu alla läsare, Timmy slap att jobba !!! =) . hihi . Ingen blev gladare än jag . Kim kom hit och vi packade ner Bastian i bilbarnstolan och i med barnvagnen i bilen .
Vi handlade lite mat och några få julklappar som var kvar .
Men vi blev inte långvariga i stan med tanke på att Bastian fortfarande är så liten och inte skall vistat i stora folksamlingar och på snabbköp, det är så mycket skit som går nu och vi vill ju INTE att Bastian skall bli sjuk !!
Men när vi kom hem och slog in julklapparna så kom vi fram till att vi har ännu fler att köpa ! ååhh . . . jag som trodde att vi kunde slappna av fram till jul nu, men nej då . . .
aja, så är det med det . Vad är en bal på slottet ?!



P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0