Lugna gatan


Jaha, har inte hunnit att blogga så mycket om denna dag .
Men det har inte hänt så mycket, jag sov nere på soffan i natt med Bastian i sin babysitter .
Det för tt han vaknade väldigt ofta, inte kanonskrek, utan små skrek för att han ville ha närhet .
Sen så slapp jag ju springa upp och ner för trappan när han skulle ha mat .
Skönt det !
Men det känns som om jag inte föll i någon djupsömn någon gång så jag var skiiiiit trött vid 6-7 i morse när lille skrutt skulle ha mat igen så efter matningen så somnade vi båda i soffan, han på mitt bröst . Myyysigt !

Annars så har det varit lugna gatan här hemma, det ända jag har gjort är att damsuga lite snabbt och varit nere vid tvätten en gång . Känner mig helt slut . Och Timmy har inte kommit hem än ! Han åkte vid tre igår på eftermiddagen . =(

Daniel, Timmy´s bror fyller år idag, får se hur pigga vi är om vi går dit och firar honom . Annars får vi ta det en annan gång .

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0