Lunch på 12an


Mimmi kom ju förbi en sväng förut idag, mycket trevligt !
Vi hann att snacka lite skit och ta en kopp kaffe sen så ringde både Timmy och Susanne och sa att jag skulle befinna mig nere på 12an strax inna kl ett med Bastian för att vi skulle äta lunch med Timmy, Susanne och Tommy .  
Så Mimmi följde mig ner till byn och så sa vi hej då .
Efter maten så tog jag vagnen och gick hem undertiden som Timmy åkte och hämtade pellets och sedan kom hem till oss . Så han har varit hemma ganska mycket idag, men nu ligger han och sover som han har gjort ett tag nu . hehe . Men då får han ta Bastian när han vaknar i natt , när han är utvilad och jag sover .  hihi =)

Just nu tittar jag på gamla gamla scrubs avsnitt på 6an . Underbart att få se de gamla avsnitten igen . Man hänger knappt med om vad som händer . haha .  Annars så har denna dag varit lugn, men den har passerat väldigt fort ! Alla dagar går så oerhört fort nu när v har fått våran lilla skatt ♥ Och jag tar vara på varje minut !



P&K

Kommentarer
Postat av: Joi

Önskar att jag kunde vara hos dig <3

Han är det vackraste som finns !

2010-12-15 @ 18:14:06
Postat av: Isa

Åhhhh, så vacker han är! Vilken kille :) <3

2010-12-16 @ 11:09:46
URL: http://whateveryouprefer.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0