Morgonen


GodMorgon på er alla ! =)
Sitter hemma i soffan, - som vanligt . hehe . Bastian har precis somnat om ifrån att vara hur pigg som hellst i någon timme, både ätit, bytt blöja, gått runt i huset och tittat på alla lampor, myst med pappa . Ja det märks att det kommer gå fort i hans utveckling, eftersom att vi redan nu börjar märka att han är mer med i vad som händer runt om honom . Han känner igen mig och Timmy på både röster och våra ansikten . Hjärteskrutten ♥

Jag har även hunnit med att både duscha, dricka kaffe och beställt varorna ifrån Oriflame .
Men som vanligt så är det några varor som är slut på lagret, åhh ! Typiskt !
Jag vet att det inte är mitt fel och att jag har gjort det jag kan för att få hem allt .
Men det är så dryyygt ! haha .

Vi får se vad som händer idag, jag och TImmy borde ta oss en sväng till Linköping för att inhandla det sista inför jul, men då kan vi inte ta med lille Bastian . Får se hur vi gör .

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0