Morgonmys


Sådär, då var ännu en natt över, Och som de nätter innan har jag och Bastian varit uppe tre gånger, varav en utav dem så var det nog faktiskt morgon . heh . . . Vi har haft det jätte mysigt nu på morgonen . Knappt något skrik och gnäll . Här kommer en bild på Bastian när han ligger kvar och myser i sängen när jag klär på mig och fixar med tvätt . 



 Nu ligger skrutt i sin babysitter och sover, jag har fått i mig lie frukost och laddat kaffebryggaren för snart kommer farmor och Lars på besök ♥
Längar massor tills dom är här ! =)

Bastian är lite gnällig på dagarna, han är lite hård i magen så han får ta i lite extra när han skall bajsa . Min lille prins =( . Men jag håller på att blanda maten på lite andra sätt så att det skall bli bra med magen igen .
Det är inte jätte hårt och han har inte jätte ont, men vi vill ju inte att det skall bli så heller !
Men jag har redan sett resultat att magen är på bättringsvägen . =)

Nu blir det att plocka iordnign lite mer, tända lite ljus och göra det mysigt .

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0