Natt ?


Denna natt har INTE varit som de andra .
Klockan två så började det, skrikande, blöjbytande, matande och skrik igen .
Det tog liksom inte slut . hehe . När Bastian väl hämtade andan och var tyst i 10 minuter och jag presic hade somnat så skrek han igen . Blev tyst när jag hade honom i famnen, men när jag ka mig ner med honom i famnen eller när jag la honom i sin babysitter så skrek han rakt ut .
Vis sex i morse tog Timmy honom och myste i sängen, så att jag skulle få sova lite iallafall .
Och ja, konstigt det där men han blev tyst när han fick komma till Timmy .

Nu så sover han till och från i sin babysitter och jag väntar på att Mimmi skall komma hit . =)
Skönt med lite sällskap som kan prata ! haha .


Kommentarer
Postat av: emelie

hääärligt eller hur ? Jag hade en lika dan natt.. Fabian vaknade kl 01 sen var han vaken heeeela natten.. inte skrek, men låg o små gnydde hela tiden så jag kunde inte sova ! Ville ju inte att han skulle börja skrika rakt ut.. Eftersom melvin sover.. :)

2010-12-15 @ 14:32:05

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0