Syster ♥

Var uppe vid sex i morse, matade plutt som sedan somnade ganska fort .
Men denna gång gick inte jag och la mig igen, utan jag fixade lite kaffe och höll mig vaken . haha .
Kände inte att jag var så där jätte trött, så då kan man ju lika gärna vara uppe lite . hehe .
Åååhhhh, jag längtar som f*n tills i morgon !
Då skall nämnligen Syster och Rille komma hit på besök !!!! ♥
Jag blir helt knäpp hela jag utav att vara ifrån JOi såhär länge .
Trots att det ändå ''bara'' var 27 dagar sedan som jag träffade henne, uppe på BB .
Men då var jag ju inte åååå pigg direkt . Det var ju bara några timmar efter min förlossning .
Men nu är jag ju på benen igen och pigg .
Vi skall byta julklappar och ha det jätte mysigt !
Skulle bara säga det . hihi .


Kommentarer
Postat av: Joi

Åh jag saknar dig med!!!

Ska bli underbart, du och jag <3

ses imorgon !

2010-12-27 @ 12:18:26

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0