Alldeles för fort

Fast i soffan igen, magen är heelt full med mat, - gött !
Tiden här upe har gått så oerhört fort, för fort,  och i morgon är det dax att åka hem till Kisa igen .
Känner mig sugen på kaffe, men mår illa så det inte är någon bra idé att hälla i mig kaffe just nu, humm hur skall jag göra ?! hehe . Villka problem man har ibland .=P

Snart så skall JOi och jag ställa oss i köket och baka, vit chocklad kladdkaka ! Det blir nog suuper ! =)
JOi är ju ett bakmonster, bakar jät och ständigt . Duktig på det är hon ju med !

Med tanke på hemfärden i morgon så kommer jag att åka vid 11.36 eller vid 13.32 .
Tycker att det är synd att det inte går något tåg där i mitten, aja . . Får iallafall hoppas på at jag inte har en sådan j*vla otur som jag hade när jag åkte upp hit ! Då om något blir jag sur !

Ne, rasta Chicky och ta lite frisk luft, behövs efter all denna mat och kaffe idag tror jag .

P&K

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vit chokladkaka har jag aldrig smakat, är det gott?

2010-02-25 @ 08:38:05
Postat av: Antonia

Ja det är gott, men man skall nog äta det på ett bageri . =P hehe

2010-02-25 @ 10:44:22
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/
Postat av: Jessica

Misslyckades ni?

2010-02-25 @ 20:33:48

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0