Långhelg

Jaha, då har man haft en lång helg, men i morgon är det tillbaka till värkligheten igen .
Timmy och Micke var nyss här, fixade lite frukost åt dom så de kan fortsätta att jobba och fixa trappan utanför vårat hus, Det är så oerhört mycket snö och vi har bara trampat ner och ihop det på trappan så det är som en backe ner till marken från huset . hehe . Man har inte kunnat se trappstegen, men nu så blir det nog bättre .

Solex är ute och leker i snön och Akilles leker med in lilla boll här inne, springar fram och tillbaka, fram och tillbaka .  hehe, han ser så rolig ut tycker jag, men Timmy bara stör sig på det, hahaha . GOO AKILLIS ! =)

Igår blev det att åka till stan för at handla en massa mat, nästan 5000 rann iväg, men nu klarar vi oss ett bra tag kan man väll säga . hehe, sen så lagade vi krubb och somnade i soffan ett litet tag, sedan så åkte jag med Timmy och Micke och åkte lastbil, ATTANS så trött jag var när vi kom hem . Slocknade som en gris ! hihi

Varför jag inte är i skolan idag är för att klassen är i Rimforsa, åker långfärdsskridskor och pimplar, ja ni som känner mig förstår nog varför jag har stannat hemma, Det måste nog vara det tråkigaste och kallaste som går att göra, inte nog med att det är svin kallt ute så att man gärna vill hålla sig innomhus, nej då skall lärarna dra med oss alla ut för att leka i snön med en naturguid, blää . . haha
Läraren är nog inte så förvånad över att jag är hemma . hihi
Får ju höra i morgon vad dom gjorde, så känns inte om om jag missade så där OERHÖRT mycket .
Inte så att vi skall ha ett skriftligt prov på det direkt . hahahah

Ne, nu skall jag plocka undan från frukosten och städa lite, lyssna på musik och dricka kaffe .
Borde kanske plugga med ?! Får se . hehe

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0