MVG och räkna sinnen

Kom ganska nyss hem från skolan, sitter och dricker kaffe i soffan med Akilles .
Är der inte ganska självklart att när man väl är i skolan så är det en så oerhört onödig dag !?
hehe, joo den turen brukar jag ha, konstigt att jag fortfarande blir sur över det .
Men jag fick iallafall veta att jag fick MVG på mitt kommunikations prov ! Vem är bäst om inte jag ?!
Nu skall jag räkna alla mina sinnen så jag kan lustfylla dem och därmed gå på HELG !

Imorgon vill Mimmi att jag skall hänga med henne på fest, får se hur det blir .
Om jag har någon lust till det, jag har lust med party idag och så är alla i morgon, ååhh . .
Samma gamla tur idag med ! hehehe

P&K Hooj !

Kommentarer
Postat av: mormor

Så duktig du är fast du har varit borta från skolan i så många dagar. JÄTTEBRA. HEJA MODO MODO MODO !!!!

2010-02-05 @ 17:27:25
Postat av: Libantina

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2011-08-25 @ 12:23:44
URL: http://libantina.blogfuture.com

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0