Skolan

Sitter nere i bibbaln i skolan, var jätte trött i morse men masade mig ändå upp ur sängen .
Men när jag väl var klar så kom jag på att jag hade igentligen sovmorgon, inget ind val som vanligt . åhh .
Att jag aldrig lär mig !  hehe, men nästa måndag skall jag ha ind val, tror jag . hehe får kolla upp det på fredag .
Annars så tycker jag att hela helgen har varit bra och känner mig inte alls sur och tvär nu på måndagsmorgonen som jag brukar göra . hehe .
Nu skall jag sätta igång med att plugga lite och sen börjar min lektion vid 10.45 igen .
ha det bra ni alla !

P&K

Kommentarer
Postat av: Jessica

Mycket konstigt men jag hade fatiskt också en ovanigt bra måndag! Tyckte inte det var jobbigt överhuvetaget att tänka att vi ´hade en hel vecka framför oss i skolan. Kanske beror på att vi hade en ganska trvlig och lagom lugn helg.. :)

2010-02-08 @ 17:02:09
Postat av: Antonia

Min måndag slutade i kaos !

2010-02-08 @ 17:47:13
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/
Postat av: Jessica

Okej hehe inte min :P

2010-02-08 @ 20:32:26

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0