8/1 -10

Igår blev det bara en massa folm och soffliggande, sköööönt som attans !
just nu sitter jag hemma i kisa i soffan med Solex och Akilles med att stors glas te .
Göttans det ! Gick upp vid ett idag, känns som om man håller på att bli sjuk, så måste hålla mig väldigt lugn denna helg så jag kommer igång till skolan sen .
Skulle ju inte vara bra att missa de första dagarna nu när skolan börjar igen .
Och jag som har lovat mig själv att jag skall vara mer i skolan än vad jag har varit innan,
trots att jag inte alls ligget efter eller något pga min frånvaro .
Jaha, om man kanske skall försöka att plugga lite ?! har inte så mycket annat att göra, som vanligt !

P&K

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sådana löften brukar ju ändå tyvärr bara brytas iaf om jag ser till mig själv :P

2010-01-08 @ 15:12:28
Postat av: Jessica

glömde skriva mitt namn i förra inlägget :D typiskt mig :)

2010-01-08 @ 15:13:22
Postat av: jessica

tänkte på en sak, VI ÄR SNART 18 ANTONIA!!!! :):D hihi det är iaf mindre än ett år kvar snart bara 200 dagar kvar. p.s(jag vet att jag är knäpp)

2010-01-08 @ 15:16:00
Postat av: Viccan

JAAA Jessica du är knäpp....

Hoppas du hinner med mkt första vecan efter som du måste ta ledigt andra veckan haha kram <3<3<3 fixa pass skickar pengar ikväll.

2010-01-08 @ 23:10:46

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0