Dagen och Morgondagen

Dålig uppdateringa, jag vet !
Men om denna har jag inte så mycket att skriva om .
Åkte till skolan, skötte mig jätte bra och sen när jag kom hem till Kisa så mötte jag Ida.H och vi gic hem för kaffe och skitsnack, ( som vanligt ) Vi skulle plugga, mend et gick inte så bra . hehe
Nu Är det film med Timmy, vi har ätit varma mackor och tittat klart på den första filmen,
Nu är i inne på den andra, men han var tvungen att gå ut och hjälpa Robert,C med bilen en snabbis och kommer snrt in igen .
Så jag passade på att blogga lite .
Imorgon blir det en ganska lång dag i skolan, på chemat står det att jag slutar vid halv fem, men har prov sista lektionen och hoppas att men får gå tidigare .
Har prov i både Kommunikation och i Teckenkommunikation i morgon, så får se om jag vill prata och skriva så mycket efter all den kommunikationen . =P hehe .

P&K

Kommentarer
Postat av: m

Bra att du sköter skolan . Idag är jag hundvakt till Tiqila.

2010-01-22 @ 10:19:18

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0