Dagen och Plugg

Guuud så trött jag var i morse, men upp ur sängen kom jag och i tid till bussen och med det i tid till skolan .
Har jobbat på bra och det känns även lika så . Åkte med Jessica på bussen hem och vi gick hem till mig och drack kaffe och Planerade lite . Vi har en STOR överraskning, men det är ett tag kvar . Men det är sååå OERHÖRT mycket att planera så vi är ute i god tid med allt .
aja . .
Nu sitter jag med Akilles i knät med en stor kopp te och uppgifter till ekonomi provet som är i morgon .
Har redan pluggat på det idag, men känner att jag måste gå igenom det några gånger till så det blir ett bra resutat i morgon ! Vill ju göra så bra ifrån mig som jag kan !
Sen så har jag engelska B uppgifter att göra klart till denna vecka och teckenkommunikations prov på fredag .
Även skriva om en film i Fritidskunskapen och skriva klart en uppgift och förbereda muntlig redovisning i Arbetsmiljö och Säkerhet . . . .
Ursch, det är mycket nu . Så igentligen har jag inte tid att blogga och mysa med familjen .
aja, vi hörs väll i morgon ?!

P&K


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0