Dålig start på dagen

Ursch vad trött jag var i morse, men upp kom och och i tid till skolan .
Men när jag, Jessica och Viwi kom ut ur bussen och var i stan, så fick jag en påminnelse på mobilen.
Mitt ind. val var inställt idag ! Tror ni att jag blev lite smått sur då eller ?!
Fast, ja det är ju en lättnad jag att slapp ha teckenkommunikation i alla fall . Har tröttnat som f*n på att ha det . Inte kul för fem öre ! men men, det är ju bara tvåan ut som jag skall ha det och sen blir det aldrig mer någon lektion på Birgitta skolan, utan Psykologi A på mitt kära Ljunkan .

Nu sitter jag i alla fall i datasalen på Ljunkan, när jag kom hit var jag den första och helt ensam i salen . Visst, det var ganska tyst, men efter ca 5 – 10 minuter senare så kom det in en hel drös med treor, alla var killar och det är just nu världens cirkus . oj oj oj . . Kaffet är slut och huvudvärken kommer sakna men säkert krypande .  Min nästa lektion börjar kvart i elva, och nu har jag redan bloggat, kl är 08.33 . Kommer bli väldigt rastlös om någon halvtimme eller så har jag på känn .
Tänkte förut att jag skulle plugga lite matte, men boken är hemma, lika så med kommunikations boken och samhällsboken .

Jaha, nu då !? Kaffe !!!!!!

P&K

Kommentarer
Postat av: Ida

Usch jag vill verkligen inte byta med dig!

Skönt att vi är lediga imorgon då:)

2010-01-18 @ 14:28:05

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0