GodMorgon

GodMorgon världen !
Sitter hemma nere i soffan som vanligt, hehe . Har gjort mig iordning inför skolan och bussen går om en halv timme .
Jag kom ihåg denna gång att jag inte hade något ind.val ( teckenkommunikation ) på morgonen !
SKöönt ! Sen så har jag bara en lektion och mentorstid . Vanligtvis så brukar jag inyte åka upp om det är så lite i skolan, men jag är duktig idag ! hehe .
Igår blev det kortspel med Ida.H, Pizza och en massa pluggande .
Här kommer en bild på dagens . =)



Aja, nu måste jag palla mig ner till bussen så jag inte missar den .
P&K


Kommentarer
Postat av: m

Duktig "flicka#

2010-01-25 @ 09:33:43
Postat av: Bernttilda

Very informative...God Bless

2011-02-07 @ 11:23:42
URL: http://bernttilda.blogimagine.com

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0