Party

Ä det någon som håller med mig om att festerna som man går på om helgerna börjar bli lite väl enformiga ?!
Jag menar, Det är aldrig något speciellt tema eller något speciells som händer undet kvällen .
Jag säger inte att jag har tråkigt på de festar som jag går på, men man skulle ju faktiskt kunna höja ribban lite,
Det är ju faktiskt inte så konstigt att folk säger att det är tråkigt i våran lilla by .
Bara så enkelt som att ha ett tema på en fest, att man skall klä ut sig till något, prata på ett visst sätt, spela olika spel eller vad som . Det gör kvällen mer exlusiv och folk minns den ännu längre än vad dom hade gjort om det bara är vanliga fester hela tiden .
Tänk om folk skulle prata om just DIN fest i ett helt år efter den hade ägt rum och hade hade skit kul ?!
Är jag helt ute och cyklar eller vad tycker ni ?!
Börja prata med mig nu sp vi kan komma fram till något ! hihi


Kommentarer
Postat av: Anonym

du får ha en stor fest när du fyller 18 år tycker jag :0)

2010-02-22 @ 12:00:37

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0