Pluggar hemma

sitter hemma i soffan och plugar, det blev ingen skolan för min del idag .
Käna faktiskt lite onödigt att åka upp för att sitta av tiden när jag kan sitta hemma med lite uppgifter och göra något nyttigt som behövs !
aja, här sitter jag iallafall, skall säta på lite kaffe och fortsätta med pluggandet. har inte så mycket kvar men tog mig en liten paus, datorn bara skreek efter mig ju . hehe =)
En liten del utav helgen är planerad nu iallafall, lördag skall jag och lojsan sitta hemma hos mig med lite vin .
Mycket trevligt !
Idag så skall Ida.H komma till mig på kaffe och skitsnack igen .
Timmy-plutt är iväg och jobbar hela dagen, så jag får hitta på något annat att göra .
ne, kaffe, plugga . hej då

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0