PROV

Kom prcis hem från skolan . Har gjort kaffe och väntar på att Ida Holm skall komma hit =)
Oj nu kom hon, hehe
Skoldagen har varit bra, har jobbat på som attans, gjort två prov med !
Ett i kommunikation och sedan ett i teckenkommunikation, De båda gick förvånadsvärd j*vla bra !
Jag är ju bäst, så är det ju bara, hehe .
Men ni som läst min blogg tidigare visste ju att jag skulle hadessa två prov idag .
Ikväll blir det nog väldigt lugnt, kanske ta upp skolböckerna . Får se om jag orkar . 
Och hur länge jag kommer att umgås med Ida förståss ! =)
Hörs av senare ! P&K 

Kommentarer
Postat av: m

Hoppas att dina prov gick bra idag lilla gumman .

2010-01-22 @ 20:07:52
Postat av: Jessica

om det inte blir så mkt plugg idag kanske vi kan ta pluggdag på söndag eller ngt :)

2010-01-22 @ 21:05:19

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0