Rastlös i kylan

Hejsan !
Någon mer än jag som sitter och fryser eftersom att man vet hur j*vla kallt det är ute trots att man sitter inne ?! haha, idag blir det nog väldigt lugnt, sitta hemma med varmt att dricka och filmtittande .
Får inte så stor lust att göra något med tanke på att jag inte vill gå ut när det är så oerhört kallt !
Men det finns ju inte häller så mycket att göra inne .
Har funderat på att ha pokerkväll, men det finns inte så många andra som tycker att det är lika kul som jag tycker.  trååkiga människor ! hehe . Men vad skall man annars göra ?! städat och diskat har jag redan gjort i flera dagar nu, och det börjar bli vädligt långtråkigt !
humm . . . har ni några förslag på vad man kan göra nu när det är sååå kallt ?!
Att bara sitta och mysa framför tv,n är ett bra tidsfördriv, men bara ett tag och några kvällar i sträck,
nu vill jag hitta på något . nu !
hihi

P&K


Kommentarer
Postat av: Viccan

Kom hit å spela wii

2010-01-09 @ 14:42:58

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0