Utbrott

sitter hemma i soffan med täcke runt om mig .
Timmy gick precis upp och la sig, han har varit ute hela natten och dagen och kört snö och saltat . Så han behöver lite god sömn nu . Imorgon skall han nog iväg igen .
Ja, jag hade ju ingen bra start på min dag förut, och mitt humör blev bara värre och värre .
När vi kom till gymnastiken som var den sista lektionen för dagen så höll jag på att spricka .
Det är nämnligen så att innan lektionen börar så spelar alltid killarna fotboll, eller ja kör straffar typ .
SJÄLVKLART så får dom ju göra det, inget fel med själva grejen .
Men när dom säger att dom är så duktiga på fotboll, eller ja några säger det och andra utstrålar den energin .
Men VARFÖR inte se till att de hårda bollarna som dom sjukter inte kommer på oss andra som sitter fastklistrade mot väggen spända över att vi inte vill ha bollen på oss .
Dom försöker inte ens att hålla bollen mot målet, varken när de skjuter eller när de försöker rädda målet .
Det tycker jag är respektlöst ! Men kan ju iallafall ha tanken på det, eftersom att det ALLTID är minst 2-3 stycken som får bollen på sig, och det är ju inte skönt direkt !
Vi alla säger till dem, först snällt och vänligt, men nu börjar vi alla tröttna på detta och ryter till ganska ordentligt när vi får bollen på oss . Men då är det ju bara roligt att j*vlas och värkligen skjuta mot oss . ååhh !

Sen så tycker jag även att det är mycket töntigt utav killar som blir sura och elaka mot oss tjejer när vi visar att vi är bättre än dom på vissa punkter . Vi tränade mycket basket på lektionen idag och vi var några tjejer som fick elaka ord kastade på oss, även många knuffar . Varför inte bara acceptera att vi med kan ?! Att vi med är duktiga på det vi gör !

Vad skönt det var att få ut lite agg, ist för att göra mig osams med folk så försöker och hålla allt innom mig och sparar det till bloggen . Är nog bäst så, men tillslut så exploderar man, så är det bara !

Nu skall jag upp och lägga mig i sängen och titta på tv .
STUDIEDAG i morgon, men för det så är det pluggande iallafall . Jessica skall komma till mig och så skall vi ta tag i skolböckerna . Hoppas vi håller det bara, och inte bara sitter och snackar skit och dricker kaffe =)

P&K

Kommentarer
Postat av: m

Jag håller med dig . DRYGA killar är det värsta som finns !

2010-01-19 @ 10:34:35
Postat av: Lovisa :P

ah håller helt med!! jag höll på att få ett ordentligt utbrott alltså! :O shiiit och jag undrar var han fick sin luft ifrån igår? :O vetdu? :P

2010-01-19 @ 11:43:20

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0