kvälls-lugnet


Avslutningen idag blev en lunch med mor och far .
Efter det åkte jag hem till Timmy, myste lite i soffan innan det blev dax för mig att åka hem till familjen Köhl för att vara barnvakt . Lojsan och Lasse skulle åka på studentmiddag och avslutningsfest hemma hos Erica Hultman .
Hoppas att dom har trevligt ! =)
Nu har jag lagt alla barnen, det är ett stort lugnt som lade sig i lägenheten , hihi .
Vi har spelat spel, ätit massa gott och tittat på fiilm som även
Timmy ( och solex ) kom och gjorde oss sällskap till .
Men han har åkt hem nu . Så nu skall jag fylla på min kaffekopp igen, fynda lite på tradera kanske ?
Alltid lika roligt ! =)

Imorgon blir det att åka och jobba, häärligt =)

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Jag önskar dig oxå GRATTIS på examen !

2010-06-11 @ 22:36:00
Postat av: sv

tackar mormor !

2010-06-11 @ 23:05:35

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0