BRA DAG !

Okej, okej ! Jag erkänner ! This sucks !
Jag har varoir OERHÖRT dåligt på att blogga, men jag hinner och orkar faktiskt inte att lägga in flera inlägg om veckan hela tiden längre . Och så är jag ju bara på praktiken hela tiden, eller så sitter jag hemma i soffan eller ligge uppe och sover . hehe, det tar på krafterna att praktisera med massa barn, men det är samtidigt väldigt givande och roligt ! =)

I fredags kom Mimmi och Emil hit, tog ett par glas och spelade kort, Även Kim, Emelie och Elias kom förbi en snabbis  . =)
I lördags satt jag och jessica och snackade psykologi hela natten, det var många blandade känslor ! hahaha . . .

Idag så har det varit psykologi på ljunkan, pkartik på bäck, lagat mat och varit ute med Timmy och lekt med Solex som har varit min dag, pluggat lite har jag kunna at trycka in . . hihi . .

Nu blir det att dega i soffan, titta på tv och mysa =)
BRA DAG ! Tack Pappi . Love You

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tyckte vi hade mycket trevligt i rökridån :P

2010-03-16 @ 08:50:25
Postat av: Antonia

Jaaa det hde vi allt jessica ! =)

2010-03-16 @ 20:07:14
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0