Häärligt !

Hejsan på er alla !

Jag sitter faktiskt ute och bloggar just nu =)
TÄnkte att det är lika bra tt passa på att ta vara på solen nu när den väl är framme och ger oss värme !
SItter här ute med Te och tänkte läsa aftonbladet i solen, men igentligen skulle man ju ha en riktig tidning att läsa i, och inte på internet, men men . Dette ger mig häärliga känslor iallafall  !

Kl ett skall jag börja jobba, det känns mycket skönt att få vara ifrån skolan och götra någon mer omväxlnde =)
Ne, men vi hös av sen när jag kommer hem igen !

P&K

Kommentarer
Postat av: Jessic

Ja det är riktigt inbjudande att gå ut när vädret är så här! Man börjar se fram emot att gå ut och rida igen. Nu kanske t.o.m du kan sträcka dig till att ta en ridtur med mig någon dag framöver? :P

2010-03-09 @ 12:29:54
Postat av: mormor

Lycka till !!!!

2010-03-09 @ 13:55:13

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0