Skönt att sitta ner

Oj oj oj så skönt det är att sitta ner, hade glömt bort det totalt idag . hehe
Som sagt så har jag haft fullt upp hela dagen på praktiken idag, sen när jag kom hem så kastade jag i en tvätt i maskinen, åkte sedan och handlade med Timmy . Kom hem, lagade mat, Kim, Emelie och Elias kom även förbi och åt med oss . Nästan direkt efter det gick jag och Emelis en sväng med solex på byn och förbi kyrkogården .

R.I.P Tomas ♥

Nu sitter vi och äter kladdkaka med grädde och dricker kaffe . Gött !
Snart blir det att kolla tvätten igen och sedan bädden antar jag .

P&K

Kommentarer
Postat av: becca

det är la skönt o ha lite o göra om dagarna!annars går dagen så himmla sakta tycker jag kram

2010-03-27 @ 09:23:34

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0