Full fart !


Så där, nu är det kväll och jag är hemma igen .
Har både hunnit med att åka till Linköping med Lojsan, gick runt lite på ikano och åt lite mat.
Efter det så åkte vi hem till kisa, Lojsan sålde sin moped och jag gick till dagis för att hämta Lisa .
Det blev en snabb kaffe, för sen kom Timmy hem och vi åkte till Rimforsa för att jag skulle köpa min min lille moped utav Kimmen, tack du ! =)



Nu kommer jag ju kunna åka ut till jobbet i sommar , häärligt !

Nu skall vi mysa ner oss i soffan, sätta igång en film som Timmy var iväg och hyrde,
Imorgon blir det upp tidigt och åka till skolan .

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Så fin den var , men KÖR försiktigt lilla gumman, så du inte skadar dig !

2010-05-26 @ 21:12:04
Postat av: Jessica

Den ser ut och va lite för stor för dig :P hihi skoja bara men är det en 30 moppe eller?

2010-05-27 @ 09:08:32
Postat av: Geccod

Låter som du haft fullt upp. Schysst moppe du skaffade dig! :-)

2010-05-27 @ 14:59:30
URL: http://Geccod.se

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0