2 år ♥


Idag är det min och min sambo, Timmy´s 2års dag ! ♥



Vaknade tidigt i morse med ett ryck, innan frullen var i magen så tog jag tag i damsugaren och tvättade alla golv . Funderar faktiskt på om man skall ta och sätta upp adventsljusstakarna med, humm . . vad tycker ni !? Annars så vet jag inte riktigt vad jag skall göra mer idag, Timmy kommer strax hem, han har jobbat i lite över 25 timmar än så länge . Så det var även lite därför jag passade på att damsuga och så innan han kom hem .
För han måste få sova när han väl är hemma .
Så idag är det inte så poppis ifall bäse kommer, han får iallafall vänta tills ikväll .
Om jag inte minns helt fel så är det några som har gissat på att den lille skall komma ut idag .
så ja, vi får väll se .
Skall göra en sammanställning utav alla gissningar snart tänkte jag . =)
Vad gör ni idag då ? Gör ni som jag, håller sig inne eftersom att det är näst intill snöstorm ute ?!

P&K

Kommentarer
Postat av: lucke

Godmorgon, anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-11-23 @ 09:36:17
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0