Åka iväg


Idag så skall Timmy åke med kim till Kramfors för att hämta hem alla hans grejjer .
Han har ju flyttat tillbaka på heltid nu och behöver lite hjälp med flytten .
Så de skall fara iväg, 72 mil här ifrån .
Undertiden som de gör det, skall jag med fara iväg lite .
Utan hund, Utan katt bara med en påse med det viktigaste för att bara vara .
Jag vet att jag har klagat lite på att jag är ensam och så här hemma och att jag inte alls tycker att det är kul,
men det är nog mycke för att här hemma blir det aldrig någon riktig lugn och ro .
För här hemma måste jag städa, tvätta, diska, in och ut med djuren, bädda m.m .
Jag vet ju att det är bara jag som gör et, så om jag drar på det så blir det bara mer och mer för mig själv .
Det är nog därför jag aldrig riktigt kan slappna av på riktigt .
Så ja, jag skall med åka iväg lite, vara helt ensam och inte göra någonting .
Självklart så skall jag ha med mig min dator och mobilen .
Men jag lan inte lova att jag svararhela tiden . Men var inte oroliga, jag klarar mig =)

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Njut av att vara för dig själv. Snart blir du två.

2010-11-05 @ 18:11:02
Postat av: Eldartirill

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2011-09-05 @ 15:46:00
URL: http://eldartirill.blogoom.com

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0