Tvinga sig ut


Denna dag började med att Linda dök upp i huset, Akilles hade precis väckt mig .
Kanske sut det, hehe . Men var ändå ganska nyvaken när Linda kom hit .
Låg kvar i sängen udner hela tiden som hon var här . hehe . kanske ca 50 minuter .
Efter det blev det att gå upp, äta frulle och göra sig iordning .
Sedan kom Mimmi hit och Ewelyn bara någon minut senare .
Vi drack kaffe och pratade strunt om allt och inget .
Mimmi stack till körskolan och Robert kom för att hämta Ewelyn .
Timmy kom hem så jag lagade mat, ris och kyckling med curry .
Nu åkte han iväg med en vän för att titta på bil . ( inte åt oss )

Jag vänar på att vädret skall avta så att man kan gå ut och gå en liten runda igen .
Skulle vara helt underbart känner jag, trots att jag är helt slut i kroppen .
Måste tvinga mig ut . . . .

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0