En resa i tiden .


Jag sitter hemma i soffan och tittar på en massa gamla bilder .
Det väcker så mycket minnen . Bra som dåliga . . .


Jag jätteliten

 Jag och storasyster, JOi


Jag och Julia när vi bor i Borlänge





Kusin Erik´s dop



Jag och Sanna i Ludvika



Jag och Maja i Lindesberg



Jag och Maja på fest


Louise, Jessica och jag på fest


9:ornas dag . Hoffy, jag och Ida.Ö


Maja, Jag och Sanna


Jag och Maja påväg till Öland



Jag och Maja på min födelsedag .16år


Jag och JOi i bowlinghallen på min födelsedag. 16år


Jag och JOi, påväg på roadtrip


Bebbe, Jag och JOi på roadtripp, nu Snoppetorp ! =)



JOi och Jag på Roadtrip, - Dagen efter



Roadtrip, - jag !



Jag och Sanna, Halloween


Jag och JOi påväg på hockey .



Timmy och Jag .



Sanna, jag och Ida.ö min födelsedag . 17år



Ida.ö, Annie, Maja, Ida.H och jag . Min födelsedag 17år.



Jag och Ida.H . Fest



Lovisa och Jag, förfest .



Jag och Dagge, fest .



Lovisa och jag . Fest .



Peter och jag, Jonna och Jim på ett hörn . Innan logfest .


Jag, Per, Mimmi och Borggren . Fest .



Jag och Sanna . Fest .



Lovisa, Jag och Jessica . Skolavslutning .


Jessica, Louise och jag . Nyår .


Possitivt graviditetstest . =)



Jag Valborg .



Vi i personalen på Pinnarps Camping .



Jag och Syster . Kise-Marken .


Morbror Figge och Jag .


Jag, allmänt gravid =)



Det är några stora hopp mellan bilderna . Men jag kan inte ta med allt,
detta är ju massor nu när jag tittar tillbaka på alla bilder !
Vänner och familj, minns ni ?


Kommentarer
Postat av: Thessan

Klart jag minns! Tycker inte alls det var länge sedan du var så liten som på första bilden:) kan det betyda att jag börjar bli gammal =)

Passa på att vila nu den sista tiden!

Kram

2010-10-19 @ 14:42:25
Postat av: Joi

Jag minns allt <3

du betyder.

2010-10-19 @ 15:17:35
Postat av: Geisha Dahlstrand

Hej gammelmatte! Min husse har berättat att du ska få valp! Superskoj tycker jag... Jag vill oxå ha valpar i magen! Sist jag löpte så försökte jag att inte visa husse å matte att jag blödde utan bara låta mina två flockkillar betäcka mig utan deras vetskap... - det sket sig... Killarna började yla och flämta så fort jag var i närheten, - så dom tvåbenta förstod direkt va som va på gång... Shit. Jag vill ha valpar! Bara husse blir lite friskare i kroppen så kanske det finns chans nästa löp.. sen blir jag för gammal - tycker dom... Nu när husse är sjuk så får jag ligga och mysa med honom i sängen när inte matte är hemma. Det gillar jag!



Ha det bäst å va rädd om dig själv och valpen.

önskar Geisha.

2010-10-19 @ 16:20:40
URL: http://peter.duodito.se/#home
Postat av: ♥ Anna Olsson

åh tiden i borlänge :D

2010-10-19 @ 21:39:45
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: Sofia

trevligt skrivet tycker ja faktiskt

2010-12-03 @ 21:42:59
URL: http://jade.se/paketresor
Postat av: Henriklinn

Interesting site. Worth the visit!

2011-06-17 @ 09:40:05
URL: http://henriklinn.blogstie.com

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0