BB-väska och skogen


Vaknade ganska sent idag åt en ganska liten frukost,
var inte alls hungrig och bäse klarar sig ju ändå .
Jag började med att packa BB-väskan,
så nu är nappar, nappflaska, blöjor, kläder och journaler i bäses väska .
Sen så kommer jag om ca en månad kommer det bli dax att packa min väska med kläder m.m .
Så Nu har napparna och flaskorna blivit kokade och fixade =)



Efter det kom min mor hit, vi drack kaffe och håll i er . . . .
Vi åkte ut till skogen med Solex och plockade svamp ! =)
Det var mycket roligt och trevligt, det skall vi göra om nästa vecka .
Men då skall vi ta en heldag med piknick och grejjer, hoppas vädret håller i sig .
Eller ja, annars så får vi sitta under någon gran och äta =) . hahah Ser det framför mig !





Nu är mamma hemma hos sig och maten är i magen, köttbullar, sås och potatis . göttans !
Så nu blir det kaffe och lugna puckar .

P&K

Kommentarer
Postat av: mormor

Så trevligt ni har det i skogen. Idag kom F redrik förbi på kaffe och blåbärspaj . Sedan kom johanna och ville ha kattlåda , sele koppel mm. matskål och skopa, leksaker.

2010-09-20 @ 19:47:04

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0