3 dagars uppdatring


Godmorgon !

Timmy's födelsedag blev lyckad, men ack så trött jag var sen på kvällen efter allt städande och upp-passande på alla gäster . Men det var det allt värt ! =)
Det blev dock ingen prommenix på fem kilometer efter allt, det blev ca 2.5km ist . hehe .



Lika så igår, då blev det inte heller så lång prommenix, men Jag och Mata tog med oss hundarna till Ewelyn så de fick träffas på hennes trädgård en stund .
Annars på dagen igår var jag på vårdcentralen för att ta prover på '' mitt allmänna tillstånd '' och var hos tandläkaren . Tandläkaren gick super bra, inga problem alls . Däremot hos läkaren, aja jag skall få svar på mina prover om ca en vecka . Ida Holm hade BAstian och hundarna här hemma så länge . Tack gumman !



Idag då, fredag och allt . hehe . inte en aning . städa lite, fixa lite .
Timmy skall jobba på huset denna helg och på söndag skall jag och Bastian till stan för att ta släcktfoto !
Åååhh vad jag längtar tills dess !
Det blir på bilden:
Bastian 4 månader, Antonia 18 år, Per-Ola 39år, Monica 64år, Lisa 93år .
Vi är med andra ord fem generationer !



Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0