Fullt upp, - hela tiden !

Hejsan på er alla!

Nu var det allt länge sedan som det kom ett inlägg här i bloggen från mig . hehe 
Förlåt för det !
Men har haft sååå mycket att stå i, har knappt suttit ner en sekundkänns det som .
Antingen så har jag planterat blommor, reftas gräs, målat lekstuga, städat, tvättat, lekt med Bastian eller aktiverat Diezel . hehe . Som sagt, fult upp heela tiden !
Men det är skönt det med ! Och iallafall nu när det är så underbart väder ute !
Idag så har jag och Timmy målat heela dagen förutom nu påkvällen när vi gick bort ,ed Basse och hundarnatill Ewelyn och robert på en fika . Trevlans ! =)

Just nu sitter jag inne på Timmy's dator, så det kommer inga bilder just i detta inlägg, men jag lovar er att jag skallförsöka att hinna med att lägga upp några bilder på mina sysselsättningar. hehe .

Ang Bastian då, det var ett tag sedan som jag bara skrev om honom känner jag .
Han harbörjat med att vissa nätter så hoppar han över maten helt och hållet, utan bara vaknar utav att han ligger obekvämt, har sparkat av sig täcket eller har tappat nappen .
Så det är stora framsteg !
Han äter mer och mer puré nu om dagarna och gröt till frukost och kvällsmat innan bädden .
Är mycket mer med oss, spejjar och ''pratar'' .
Alla som har hört honom ''prata'' säger att det väldigt ofta låter som om han ropar mamma !
Nååhh, blir heelt varm i kroppen!
Det kanske inte är meningen att han skall säga just mamma, han är ju snart bara 5 månader gammal, men ändå !
Varje gång jag kommer fram till honom, buser eller pratar med honom så säger jag just ''här kommer mamma'' eller något liknande till honom.  Så ja, vi får väll se när det blir på riktigt att han säger med, när han är medvetan om vad det betyder liksom .

nehe, nu skall jag slänga på tv,n och dö lite i soffan.
Yimmuåkte iväg för att fixa lite inför jobbet imorgon och Bastian ligger uppe i sin säng .
Jag hör att han inte har somnat än, för han liggerdär utte och pratar, antagligen med fläkten som sitter på taketprecis ovanför honom. Han älskar fläktar ! haha . skruttepojken då ! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe

2011-04-17 @ 21:38:10

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0