Goden morgen! =)


GodMorgon på er alla !
Skall försöka ta tag i skrivandet lite nu känner jag . hehe .
Bastian har hoppat över maten i två nätter i rad nu !
Helt underbart, känner mig mer utvilad dessa dagar än de då han vill ha mat miss i nassen . hehe .
Nu ligger han här brevid mig i soffan, pratar, sparkar och har det bra samtidigt som vi tittar på Moses i vassen .
Igår var både ewelyn och Bea här på besök . Maja kom och sa hem utanför .
På kvällen var jag hos ewelyn med både Solex och Diezel .
En ganska bra dag om man frågar mig . hehe .

Idag då, ja ni . Timmy jobbar och vi sitter här .
Skall ta det lugnt och beroende på när Timmy kommer hem så skall jag försöka göra det sista lekstugan .

Hörs !

Kommentarer
Postat av: g.mormor

Har firat en underbar Påskhelg !

2011-04-24 @ 20:02:15

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0