Skriva av sig


Hej !

Som sagt innan så har jag fullt upp heela tiden .
Om jag inte är med Bastian så håller jag på med hundarna, målar lekstuga, gräver, räfsar och planterar i trädgården, tädar, diskar, tvättar inne och försöker att hinna med att få lite sömn i ögonen .
Men Bastian vaknar fortfarande några gånger under natten, oftast bara för att han vill ha nappen igen som har har tappat, men även för mat ibland .
Jag klagar inte på livet som mamma , nej nej !
Men det är bara det att jag känner inte att jag får en lugn stund, att kunna pusta ut .
Det är så många måsten hela tiden .
Timmy jobbar ju för fullt, från super tidiga mornar ( 03.00 - 06.00 ) till kvällen ( 19.00 - 22.00 ) . 
Vardag som helg . 
Så jag kan ju inte begära av honom att han skall städa, laga mat, tvätta osv . 
Men men, så är det . Bara att ta tag i alla måsten, vila får man tid till i graven som man säger . 

Vad tycker ni om min bloggdesign då ?
Är den inte helt underbar ?
Men jag vet någon som är änu mer underbar, Min syster JOi ! 
Hon är en utav de personer som betyder mäst för mig ! 
Om man inte räknar med Bastian, så kommer fan hon och Timmy på samma plats, 
Om hon tillochmed inte går lite före honom =P hihi . 
Hon ställer upp i alla lägen, hon finns alltid till hands trots att hon bor många mil ifrån mig . 
Tänker på det iblend, eller ja, ganska ofta faktiskt . 
Man har ju varit med om, många gånger, att en vän blir jur för att man inte kan ses varje/varannan dag . 
Då blir han/hon jätte sur och ibland blir så förbannad på en så dom säger upp kontakten ! 
Men JOi, hon som sagt bor väldigt långt härifrån men ändå så finns hon alltid här . 
Här hos mig . Hos Bastian . 
Hon har den förmågan att sätta sig fast hos människor, som en liten blogigel, en kardborre som vägrar att försvinna . Hon har det vackraste inre, ögon som ser in i andras inre . 
Ett hjärta som butlar för evigt för dom som betyder för henne . 
Hon kan alltid ställa upp, om det vore kl 03.00 på natten eller 14.00 på dagen . 
Det spelar ingen roll ! 
Ååhh, vad jag älskar min syster ! 

Det är även hon som har gjort min bloggdesign i alla år  ! =)

Oj, nu har jag skrivit av mig lite . 
Gör ett till inlägg om en stund med bilder från de dagar som jag har missat att blogga . 

P&K 

Kommentarer
Postat av: joi

jag grät när jag läste detta <3 all kärlek till dig & B!

2011-04-20 @ 22:39:40
Postat av: g.mormor

Jättefint !

2011-04-21 @ 13:08:16

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0