Solen skiner ! =)


Uh ja, solen skiner och jag sitter ute på trappan i en stol med datorn på benen och bara har det bra !
Bastian ligger inne i det svala och sover lite .
Vi skall om några timmar till Timmy's mormor och morfar för att äta påskmiddag med släckten . Mys pys ! =) Jag ser redan nu att jag har fått färg på mig utav solen, det blir jag glad över, så att bristningarna kan blekna lite . Men sen tänker jag på Timmy, då blir jag sur . hehe .
Han behöver vara i solen i 10minuter för att bli brunare än mig som sitter ute en halv dag !
Suck*

Men sen så springer jag ju in till Basse ganska många gånger med, hinner liksom inte vara ute så mycket om dagarna när jag har honom själv . Känner inte riktigt för att ha honom ligandes i vagnen när det är så varmt . En liten stund i skuggan går bra, men även där blir det ju jätte varmt !
jag klagar inte, mend et är ju synd om basse .

Kommentarer
Postat av: g.mormor

NJUT av solen , men vet inte hur sommaren blir !

2011-04-26 @ 09:48:13

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0