Storm !

GodMorgon !
Här nere har vi haft storm hela natten, har vaknat flera gpnger i natt just pga av att man har hört hur kraftiga vindar det är ute, och det håller i sin än !
Var ute och rastade hundarna nyss, jag fick hålla mig hårt i trappräcket för att inte ramla omkull och Nemi släppte ifrån marken en gång . Hon blev jätte rädd och sprang till mig och la sig vid mina fötter .
Läskigt !
Hoppas att det lugnar ner sig snart så att man vågar ta sig ut med Bastian någon gång under dagen .
Även så att man vågar ta sig ner till bilen för att hämta pellets, det är ju inte jätte spännande att gå upp hela vägen ifrån bilen med en 16kg pellets-säck på axeln i storm direkt .



Annars hade jag tänkt att hålla igång idag med att plocka undan julpyntet .
Men ah, vi får väll se hur det går med det . Känner på mig att det kommer bli mys med Bastian och hundarna i soffan hela dagen ist . =) . Det är mer i min smak ! hihi

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0