Golv och tak


Åh herre gud säger jag bara .
Nu är det full rulle här hemma, eller ja . just för tillfället ligger alla djuren och Bastian och sover .
Jag sitter här i soffan och pustar ut . Puuhhh*
Igår åkte vi och h'mtade Diezel, jag kunde inte hålla mig ! =)
Bastian fick vara hos sin Farmor, det gillade han skarpt !
Låg tydligen och skrattade och hade det jätte bra !
Skönt det . . .
Diezel är ett vilddjur, haha . Mellan golv och tak tammef*n hela tiden nästan . hehe .
Men nu ligger han som sagt och sover så sött brevid mig .
Får se om jag hinner med bloggandet som innan . tvivlar på det . hehe .




Kommentarer
Postat av: Jessica

Lilla sötnosen :D

2011-02-22 @ 10:36:37

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0