Ny vecka


Jaha, nu vecka och nya möjligheter med nya planer ! =)
Idag blir det att fixa lite här hemma, försöka att tvätta så mycket som möjligt och plocka undan allt smått på golv för imorgon skall vi hämta hem lilla Diezel ! Åååhh vad jag har längtat, och äntligen sker det !
Det kommer komma upp såå mycket bilder på honom så ni kommer att tröttna ! haha .
Men det kommer nog att lugna ner sig framöver, så sluta inte läsa för att det kanske blir lite enformigt här på bloggen ett tag . haha !

Ne men annars händer det väll inte så mycket, kommer inte kunna ta mig ut och gå och hitta på så mycket saker nu framöver eftersom att jag kommer ha mycket att stå i när det kommer en liten valp till vårat hem .
Men det gör inte mig särskillt mycket, det kommer det att vara värt ! hehe .
Får ta alla besök och så senare, jag hinner !
Ni andra får ju komma hit ist ! Och träffa våran underbara familj ! ♥
Har kommit på en sak, jag är ensam tjej i familjen . Timmy, Bastian, Solex, Akilles och nu Diezel .
Får ta och skaffa mig en liten flicketösa till lillasyster åt Bastian .
haha, ne ni . . det tar nog ett tag till .
Måste landa ordentligt först .
Hörs av senare !


Kommentarer
Postat av: mormor

Kavat liten kille.....

2011-02-21 @ 12:48:06
Postat av: Fia

Vilken sötnos ni har =)

2011-02-28 @ 15:51:05
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0